زندگی... ساختنی ست...
نه ماندنی... 
بمان برای "ساختن" 
نساز برای "ماندن". 
منتطرنباش... کسی برایت گل بیاورد!
خودت خاک را زیرو رو کن...
بذر را بکار... از آن مراقبت کن... 
"گل خواهد داد" 
همیشه برای چیزی که میخواهی تا اخرین نفسهایت تلاش کن. 
و بدان که به ان دست خواهی یافت....