اگر..
دنبال ناجی می گردید . 
و منتظرید کسی زندگی شما را دگرگون کند
دفعه ی بعد 
به آینه بیشتر دقت کنید. 
او همانجاست.....

 


تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد
غزل و عاطفه و روح هنرمندش را
از رقیبان کمین کرده عقب می ماند
هر که تبلیغ کند خوبی دلبندش را
مثل آن خواب بعید است ببیند دیگر
هر که تعریف کند خواب خوشایندش را
مادرم بعد تو هی حال مرا می پرسد
مادرم تاب ندارد غم فرزندش را
عشق با اینکه مرا تجزیه کرده است به تو
به تو اصرار نکرده است فرآیندش را
قلب ِ من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را
حفظ کن این غزلم را که به زودی شاید
بفرستند رفیقان به تو این بندش را
منم آن شیخ سیه روز که در اخرعمر
لای موهای تو گم کرد خداوندش را...

ميگويی باران را دوست دارم
اما وقتی باران ميبارد چتر به دست ميگيری!
ميگويی آفتاب را دوست دارم
اما زير نور خورشيد به دنبال سايه ميگردی!
ميگویی باد را دوست دارم
اما وقتی باد ميوزد پنجره را ميبندی!
حالا درياب وحشت مرا
وقتی ميگويی دوستت دارم...


زمین بهشت میشود اگرمردم آگاه شوند که

هیچ چیز زشت نیست مگر داوری کردن دیگران
هیچ چیز گناه نیست مگر چپاول دارایی مردم و مردم آزاری

هیچ کس اسطوره نیست مگر در مهربانی و آدمیت

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﺵ ﻣﻴﮕﻪ :
ﺷﻼﻡ ﻋﺸﻘﻢ ﺧﻮﻓﻲ ، ولنتاین میخوای ﺑﻼﻡ ﭼﻲ بخلی؟
پسره میگه : بسته آموزشی بالا بالا تا مثل آدم حرف بزنی!😅😅

چه دوست پسر به فکری داره واقعا.

دوست پسرم گف یا سوسکارو بخور یا کات کنیم
.
.
فکر کرده میتونه ولنتاین و بپیچونه.
فقط یه کم تلخ بود همین

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن 
.
.

حالا به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن 
ما هم که کلاً نمیدونیم ولنتاین چیه.


مگر می شود برای تخریب روح وقلب واحساس و دنیای یک انسان تنها یک کلمه بگوییم ببخشید 
ادمها را بفهمید دل الزایمر نمی گیرد

به خاطر بسپار " ...
زندگی بدون چالش ؛ مزرعه بدون حاصل است.
تنها موجودی که با نشستن به موفقیت می رسد؛ مرغ است.
زندگی ما با " تولد" شروع نمی شود؛
با "تحول" آغاز میشود.
لازم نیست "بزرگ " باشی تا "شروع کنی"،
شروع کن تا بزرگ شوی ...
باد با چراغ خاموش کاری ندارد
اگر در سختی هستی بدان که روشنی .

 

 


جسور باش و رویا بساز
از آنچه نیستی
جسور باش و رویا بساز
از آنچه نداری
جسور باش و رویا بساز 
آنگونه که واقعیت توست
جسور باش 
و رویا بساز 
و بیدار که گشتی
پاک نکن
آن نمای رویایی و حقیقی ات را

 


طرف داشت واسه بچه ده سالش توضیح میدادکه:

زمان ما آب نبود ...
گاز نبود ...
تلفن 
نبود ...
مایکروفر نبود...
ال سی دی کسی نداشت...

یهو بچه میگه:

داری حال میکنی با ما زندگی میکنیا!! 


برای جنگ
سلاح
اختراع شد.
و
برای صلح و عشق، 
شعر.

آمار کشته‌های شعر
از سلاح بیشتر شد!


رفیقِ من :
نقـش یـــک درخــت خشک را
در زنـدگی بازی میکـنم
نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم
یا هیزم شکن پـیــر . 


شادی سبدی از "عشق" است كه با آن
میتوان به "روح" دست پیدا كرد...
بدون شك یك قلب" شاد"
نتیجه ی قلبی" است كه از "عشق"
برافروخته است .

عزیزانِ .من 
دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،آهای جماعت
میشود کمکم کنید؟شما دقیقا چه رنگی هستید؟ 


برخيزكه شب گذشت وخورشيد دميد
سر زد ز افق تلاءلوء عشق و اميد

عطر گل و شرم لاله و چَه چَه مرغ
فرياد كند كه پيك اميد رسيد

 

مهم نیست آخرین زلزله ی زندگی ات چند ریشتر بود ...

مهم نیست که در آن زلزله چه چیزهایی را از دست دادی...

مهم این است که دوباره از نو بسازی ،

جهانت را .. زندگی ات و باورت را ..

 


نه برگ گلی به شاخه ها مےماند
نه هیچ کس به جز خدا مےماند
خوش باش و
بدی مڪن که از ما تنهـــا
یڪ خوبی و
یڪ بــدی به جا مےماند

 

ما از قدر وقیمت خود آگاه نیستیم. از گنج بی پایانی که درونمان نهان داریم آگاه نیستیم و چون از این گنج ناآگاهیم.میل و آرزوی چیزهایی کوچک را در سر می پرورانیم. برای چیزهای پست و بی ارزش می جنگیم.بر سر چیزهای پیش پاافتاده با یکدیگر رقابت میکنیم. همین که از زیبایی درونی خویش آگاه شوی. تمام جنگ و دعواها پایان می پذیرند. زندکی آرام و بی تلاطم می شود.زندگی به برازندگی می رسد. تو دیگر به چیزهای بی اساس علاقه مندی نشان نمی دهی .سعی کنیم قیمت خودرا کاهش ندیم .


تنهایی یعنی ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است , اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است . 

عزیزِ من :

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهند برد 
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا .

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!
لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!
دلتنگی معنی ندارد... درد دارد . 


تمام عمر در هق هق بمانیم

لب آیینه های دق بمانیم

خدا انگشت زد جای من و تو

تعهد داد ما عاشق بمانیم

 


خدایا …

از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت

اما شکایتم را پس میگیرم …

من نفهمیدم!

فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدمهایت، نگاهم به تو باشد …

گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست ،

معنایش این نیست که تنهایم …

معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت …

با تو تنهایی معنا ندارد !

مانده ام تو را نداشتم چه میکردم …!

دوستت دارم ، خدای خوب من …

زندگيتون پر از حضور خداوند