گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن ؛
به رفتن که فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی،
می خواهی بمانی
رفتاری می بینی که انگار باید بروی ...!
و این بلاتکلیفی
خودش کلی جهنم است
به رفتن که فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی،
می خواهی بمانی
رفتاری می بینی که انگار باید بروی ...!
و این بلاتکلیفی
خودش کلی جهنم است
+ نوشته شده در جمعه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت 23:55 توسط معصومه
|